Спининг

Груповите занимания по спининг предоставят възможност на участнците, целенасочено и контролирано да изпълняват упражненията със собствено темпо, но под наблюдението на  спининг инструктор и мотивирани от останалите участници в групата. Колоезденето не натоварва ставите както упражненията с тежести и е много подходящо при затлъстяване, рехабилитационни програми и др.
Заниманията продължават между 45 -60 мин. и се изразходват средно около 450-600 ккал. Колоезденето не само изгаря калории, но също така подпомага и ускорява метаболизма, което  от своя страна води до редуциране на килограмите. Колоезденето увеличава мускулния тонус и мускулната сила и издръжливост. Чудесно оформя седалищните мускули, бедрата и глезените.
 
 

Каква е ползата от спининга?

  • Повишаване на аеробната издръжливост
  • Увеличаване на мускулната сила и издръжливост
  • Подобрява координацията, баланса и рефлексите
  • Предпазва от гръбначни изкривявания
  • Повишава мобилността в ставите
  • Намалява подкожните мастни натрупвания
  • Ускорява метаболизма
  • Редуцира кръвното налягане и сърдечния пулс
  • Подобрява циркулацията и имунитета.