Плуване

При нас ще откриете невероятен , 20 метров закрит басейн, който е подходящ както за сериозни спортни занимания, така и за плуване за удоволствие и релакс.
Плуването е идеална тренировка не само с цел физическо натоварване на тялото, но  и с цел психическо разтоварване и релаксация.През летните горещи месеци, плуването е отлично спортно занимание, което позволява да охладите тялото, докато изгаряте калории.
Плуването е единственият спорт, който може да Ви даде ползите от една кардио тренировка и в същото време да развие мускулатурата, така както би могло да се случи,  само при тренировка с тежести.
 

При нас може да  намерите следните услуги:

  • Свободно плуване
  • Уроци по плуване за деца и възрастни
  • Състезания
  • Детски  басейн / t 32o C
  • Занимания и курсове по гмуркане

 

Предимства на плуването

1. Плуването има изключително добро влияние върху цялостното и хармонично развитието на тялото и мускулатурата.Подобрява имунитета и има отлично действие за закаляването на подрастващите.
 
2. Помага за поддържането на  нормални нива на кръвно налягане и холестерола, като по този начин гарантира правилното действие на сърцето и сърдечно- съдовата дейност.
 
3. Намалява риска от инсулт, инфаркт и диабет и подобрява дейността на белите дробове и белодробния капацитет.
 
4. Подобрява гъвкавостта на ставите и осигурява възможност за повишаване нивото на физическа активност. Казано накратко, плуването върши чудеса за свалянето на наднормени килограми.
 
5. Той е идеален за тези хора,на които им е трудно да извършват натоварващи и тежки физически упражнения, които натоварват ставите. Това е така, защото теглото на тялото във вода е около 1 / 10 от теглото на сушата.

6. Изключително подходящ спорт за бременни жени, както и за хора, които страдат от артрит и болки в гърба.
 
7. При плуването риска от нараняване и контузии е минимален, в сравнение с всеки друг спорт.Това Ви дава възможност да се наслаждавате на физическото натоварване, без притеснения , че ще получите травми или контузии, които иначе са съпътстващи при повечето спортове.
 
8. Можете да се отдадете на плуване както преди, така и след тежка „суха” тренировка.
 
9. При плуването участват най-голям брой мускули, в сравнение с другите спортове, като най- голям е акцента върху мускулите на ръцете и краката.
 
10. Особено подходящо за хората, страдащи от различни травми, болки в гърба, артрит и степен на инвалидност, за които тренировките с тежести и груповите занимания са неподходящи.
 
11. Плуването е подходящо за пациенти в следоперативен период, с оглед избягване на мускулна атрофия при иначе заседнал начин на живот.

12. Установено е, че плуването действа релаксиращо на ума и тялото, предимно чрез регулиране на дишането и стимулиране на кръвообращението.
 
 

Уважеми клиенти,
Уроците по плуване започват на всеки кръгъл час, само след предварително записване при треньорите на басейна.

График на треньорите по плуване за  2015

 

 

Понеделник

Вторник

Сряда

Четвъртък

Петък

Събота

Неделя

Първа
смяна

Драгомир
От 7:00
До 14:00

Ивайло
От 7:00ч.
До 14:00ч.

Мария:
От 07:00ч.
До 14:00ч.

Ивайло
От 7:00ч.
До 14:00ч.

Елена
От 7:00ч.
До 14:00

Драгомир
От 8:00ч.
До 14:00

Ивайло
От 8:00ч.

Втора
смяна

Мария
От 14:00
До 22:00ч.

Елена
От 14:00ч.
До 22:00ч.

Драго:
От 14:00ч.
До 22:00ч.

Елена
От 14:00ч.
До 22:00ч.

Ивайло
От 14:00ч.
До 22:00

Мария
От 14:00  
До 21:00ч.

Ивайло
До 21:00ч.

 

Елена Калева          Мария Златкова              Драгомир Марковски   Ивайло Иванов
Тел. 0887971344     Тел. 0887117861             Тел. 0899880863          Тел: 0879120922